!

föörlåt för jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera här, men jag har helt enkelt inte hunnit eller haft någon lust..
Slutade jobbet för någon timme sedan & ska strax bege mig till jacke på middag & ett glas rosé! ska bli mycket mysigt!
På lördag är det föresten den stora dagen, den dagen då jag kan tralla in på systembolaget & handla precis hur mycket jag vill alldeles själv.. OJ vad cool jag kommer att bli! detta ska givetvis firas med ltie vänner, ne nu måste jag slänga på mig lite kläder & bege mig!

take care




Ps, elin bli frisk du måste komma på lördag  ♥DS

Kommentarer
Postat av: Elinm

söt du är jag hade ju givetvis kommit hur sjuk jag än var hehe :D

2009-07-23 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0