äntligen..

nu börjar man få riktiga vårkänslor, & alla problem blir så mycket lättare, humöret kan förändras från dåligt till hur bra som helst.. bara genom att titta ut! ååh vad jag älskar det!
Vet faktiskt inte vad som har hänt mig för i går vakna jag åtta när jag började tolv, idag vakna jag fem i sju & jag är ledig!! det är bannemig inte dåligt av sovarnas drottning.. ska ut & gå i vårvädret med linda om en timme, ska bli ritkgit skönt och komma ut och tjöta av sig med den tösen!
Senare vid 2 tiden bär det av till anette Photostudio markert(moster) för och tjäna lite cash! sedan förhoppningsvis blir det en underbar fika i det fina vädret med elin!

dags o klä på sig kanske!

Pussss



Anna&linda (andreas viftandehand  med peace tecken) på swingelingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0