Lunch

nu var det lunch dags på jobbet, har precis tryckt i mig en bagel med kycklingröra.. har inte så mycket o välja på på lördag när jag  bara har en halv timmes rast så det fick bli en sådan från cafét precis i jämte, annars blir det ofta mc donalds! inte nyttigt inte nyttigt.. & eftersom vi käkade pizza i går valde jag den nyttigare vägen, nyttigare? hm.. lite iaf!
ikväll blir det mys hemma hos addis, blir god mat, vin, spel & säkert melodifestivalen.. o sist men inte minst ett jäkla trevligt sällskap med massa tjatter om jag känner dessa damer rätt.. saknar dock redan Johan... masssa massa massa!! tycker jag inte om...


nä nu är det dags & gå ut o sälja cosmetica igen! Trevlig lööördag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0