Torsdag, duktig har du varit idag natalie!

Denna dagen har gått åt till storstädning i gaderob plus rum, o nu är det skinande rent:D! har även hunnit med o träna, laga mig en god middag(o tro mig det händer inte ofta;)) promenerat i det fina vädret med nela! var även inne och köpte en ny mobil idag med mamma, fast får den inte förrän på tisdag! men det är inte många dagar kvar!
I morgon är det dags för jobb igen, var egentligen ledig men som sagt det är nu alla är sjuka! Så det blir jobb, men det gillar vi blir det mer cash! sedan blir det äntligen mys med världens bästa Johan:) ååh vad jag längtar!



I går var även jag & mathilda i göteborg o shoppade, var en riktigt trevlig dag & vi kom bägge hem nöjda & glada!

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var en mycket trevlig och lyckad dag må jag säga! den får vi ta en repris på inom kort :)

2009-04-02 @ 22:09:37
URL: http://hannamatildaprim.blogg.se/
Postat av: natalie

absolut:D vi kör en sån dag snart igen, :)

2009-04-05 @ 10:25:29
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0