Dejavu+ Limpan

Ligger i sängen o kollar på dejavu, eller ah nu är det nyheter med Limpan (melina, min söta rara lillasyster)  jätte mysigt har vi förutom att vi börjar tröttna på nyheterna..
Jo får väll försöka hålla igång med uppdateringen nu eftersom ni bönar och ber;) hah!

i morgon ska jag in till stan o fika med sofija sen blir det väll solning med om man orkar, det är ju bara jätte tråkigt o lägga sig i det där solariumet men vad ska man göra när solen inte skiner, eller ah när den väl gör det jobbar man suuck.
sen får vi se vad som händer o sker mer i morgon.. något blir det väll.
Det blir inget jobb förrän på fredag faktiskt, så på tisdag blir det taco fix med sverker, onsdag träffa mitt hjärta Johan och torsdag förhoppningsvis ut o käka med världens bästa tjejer:)
men nu börjar filmen, kanske återkommer i morgon om jag har något vettigt o säga, vilket jag aldrig har men lite tid över då!

Nattti!



bra bild, men ni kanske ser lite kärlek iallfall?

Kommentarer
Postat av: mel

bra att vi syns:)

2009-05-18 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0