från kläder till legitimation!

Ibland undrar jag faktiskt vad som finns innanför min systerspannben, när jag går upp & ner för att äta frukost berättar mamma att hon(min syster) & ett par andra blev stoppade av polisen i går när det skulle åka från almenäs till stan, det är väll inget med det bara det att de satt en för mycket i baksätet.. Killen som körde hade haft sitt körkort i två veckor, jag säger bara jävla idiot skyll dig själv! Som tur var blev han inte av med körkortet men de fick böta 300 kr per person, alltså sammanlagtg 1800 !! så jävla onödigt.. hoppas banne mig dom lär sig av detta nu vilket jag förmodar!
Inte nog med detta så nämner mamma att hon även tappat sin plånbok, klant tänker jag tills mamma fortsätter och säger med ditt LEG!!!! då tror jag att jag ska explodera.. hon har alltså varit inne o snott det ur mitt rum vilket jag inte märkt med tanke på att jag använder mitt körkort, det räcker alltså inte med att hon ska sno mina kläder, nu ska hon även vara på min legitamtion! ååh blir så trött, ni som inte är med om samma sak dag ut o dag ut förstår nog inte vilket frustation detta skapar, men jag vet en som vet eliiiin, vi har ett helvete såå tröttsamt!



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA JAG HADE DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDAT HENNE

2009-05-21 @ 11:38:30
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: louise apler

hahaha, nää stackarn Natta !!!

2009-05-21 @ 17:41:19
URL: http://louiseapler.blogg.se/
Postat av: louise apler

hahaha, nää stackarn Natta !!!

2009-05-21 @ 17:41:29
URL: http://louiseapler.blogg.se/
Postat av: Annis

Men, jag vet hur frustrerad du va nu är snodde dina kläder, men nu! jag hade blivit galen!

2009-05-21 @ 19:20:38
Postat av: natalie

jaa, o sånna här situatiner vill man ju bara flytta...

2009-05-21 @ 22:21:30
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/
Postat av: caroline

OKEJ! det har ju verkligen nått med dig att göra att vi satt fyra i baksätet? du är ju dum, jag har ju fått tillbaka plånboken(den var ju redan hittad när mamma sa det till dig) och du hade ju min kavaj och min dunväst så det är ju bara jag som tar av dig, naeee så tyst, idiot!

2009-05-22 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0