Lördaaaaaag

Gårdagen slutade med att mormor fick komma hämta mig & köra hem mig från jobbet pga otroliga magsmärtor.. har nog helt seriöst aldrig haft så ont i magen, det kändes nästan som om hela magen vred sig & det värsta av allt, finns ju knappt något & göra åt de där, efter lite blåbärsoppa, någon magtablett & en värmekudde så mådde jag bättre, med det menar jag att jag kunde åtminstånde röra mig utan att känna att jag höll på & avlida.. vilket fall som helst idag känns det bättre, men jag vågar inte äta för mycket eller för stark/fet mat.. försöker också ta det lugnt så jag inte ska stressa upp mig vilket förmodligen ja gjorde i går vilket ledde till dessa smärtor med andra ord MAGKATARR, uusch.. inget o rekomendera..
äh till något roligare, ska kanske i väg till stan en stund nu om jag orkar.. sen ikväll kommer förmodligen snutteplutte johan hit, deeeeeeeet blir myyyspysigt!:)
I morgon blir det jobb på åhlens, hopppas jag kommer kunna det bara, men det ska jag försöka  och inte missa! man får ta vara på söndag, 100% OB, det gillas..
nä nu ska jag försöka klä på mig för att bege mig en sväng mot stan lugnt och fint :)

trevlig lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elin

<333333333333333333333333333333 hehe

2009-05-17 @ 14:28:01
Postat av: Anonym

naaw din stackare!

2009-05-17 @ 17:03:15
Postat av: Anonym

vi vill se mer uppdatering natto :) ligg i!

2009-05-17 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0