stay with me honey

Då var det snart dags o bege sig in mot staden för att ta en fika med sverker, annars vet jag inte vad som sker idag faktiskt.. Blir nog att svänga förbi åhlens o kolla in min löne specifikation också, hoppas man blir positivt överraskad.. man blir alltid så besviken när man får se hur mycket man får o gått o hoppats o trott på mer, så idag lägger vi ribban låg så kan de inte bli annat än en glad överraskning..
I går för första gången invigde ja även min nya bikini ett par timmar,vilket kändes underbart, funderar även på att beställa en till överdel som min syster beställde häromdagen o fick hem i går, helt underbart snygg & UNDERBART BEKVÄM, o jag vet även att min vän elin har en sådan, men jag menar du tänkte ju köpa en sån som jag har med så det jämnar ju ut sig;)  i värsta fall får jag väll lägga mig på en annan strand på rohodos så folk slipper koll gloo på två som har lika dana bikinisar..
nedå jag tror inte det är det första folket tänker på när dom ser ut 16 grymt snygga tjejer ligga på stranden..

nä nu var det dags o avrunda annars vet vi inte vart vi hamnar tillslut, PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0