i´m alive

Ja nu var det ju ett tag sen jag var här, så vad har hänt sen dess?!

Jo tre av mina underbara vänner har flytt landet till london-BU

Jag & Carro har bokat en resa till London som avgår 30sep - WUHU

Jag försöker komma på vad jag vill göra med mitt liv, dvs vad ska man plugga? ska man bo här hela livet? vad har man för mål?- KAN INTE NÅGON BARA TALA OM FÖR MIG VAD JAG SKA GÖRA, TACK PÅ FÖRHAND!

Sökt jobb utan några vidare resultat- OTROLIGT TRÖTT PÅ JOBBSÖKANDET NU.

ja det är väll ungefär det som har hänt kul liv man har just nu! yeeeeeeah.. får hoppas turen vänder snart!


I helgen blir det jobb & sen blir det även 20 årsfest för johans kusin! ska bli trevligt o gottttt med ett eller två glas vin! Sedan blir det även till o planera lite halloween fest på söndag, leta lokal o så! man måste ju planera in lite saker nu under hösten annars blir man bara otroligt deprimerad så halloween fest, en väldigt sen kräftskiva & en utgång med blåbärsshotts är inplanerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0